روميسا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

روميسا

منتديات التقنيه

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حب نــــــــــــــــــــــــــــت

miss ali italia
غرام اسكو
[][«¥»][]{..italia..}[][
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
[][«¥»][]{..italia..}[][

[][«¥»][]{..italia..}[][

ذكر
الهواية : rsam

حب نــــــــــــــــــــــــــــت Empty
مُساهمةموضوع: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالثلاثاء يناير 01, 2008 2:51 pm

حــــــــــــــــــــــــــــــــب نــــــــــــــــــــــتت Arrow
هو انا مش عارف ليه الناس ديما تقولك مفيش حب على نت هل هما جربوا فعلا ولا هما بيشتروا دماغهم وخلاص
هو اه صحيح انا معاكم فى ان فى بشر وخده موضوع النت ده زى ستاره مستخبين وراها علشان يطلعوا تصرفتهم الغريبه او النفسيه كتير قوى بشوف بينات وخده موضوع النت ده زى تسليه وياريته تسليه منغير متائذى حد لا دا متعتها ان هى تائذيه تفضل بقا علشان تتسلا تركب حورات وموضيع وحب ومفيش غيرك فى حياتى وفى قلبى وهى كدابه طيب متبقى صحبيته بس مش شرط يعنى انك لازم تعملى علاقه حب دا مش البينات بس الكلام برده لشباب ليه يابينى انتا وهو احنا اكبر من كدا بكتير وبعدين قصه تانيه عندك فى شباب تعشق ان هى تعمل دور بينت ويتسلا على اى شاب زيه ويفضل ياعينى الواد صورله انه بينت رقيه ومفيش بعدها وهى بشنب اصلا طيب ده بزمتكم راجل ؟ Question طيب ده موضوع وعرفناه موضوع تانى بقا ان فى ناس على النت بيقعده بالربعه وعشرين ساعه يفضلوا يضوروا على برامج وحاجات غريبه علشان ياذى بيها اصحابه او الناس الى على النت وده طبعا معروفه بقت قصه شبه الحرب وطبعا كلنا منه وعارفين انا قصدى ايه الياهوا الياهوا بقا شبه قاعده حربيه مابينا ومابين بعض نعمل برامج وناذوى بعض نطلع قصص وحورات على بعضينا وبرده ناذى بعض كل واحد يسحب صوره من على موقع ويقولك دى صوره فلان الفلنى ويركب عليها قصص تانيه وده برده علشان ناذى بعض ياجماعا الياهوا مش علشان كدا دا بيقربنا من بعض انا كان ليه اصحاب يجننوا على الياهوا بجد انا كنت يوميا معاهم لدرجه انى بقت افضل عيشه النت عن الواقع طيب انا هقولكم حاجه بسيطه تثبيت صحه كلامى انا اسمى على وكنت معروف لحدا ماااااااااا على الياهوا معروفه بعلى ايطاليا بصراحه انا اول مره كنت بقعد فيها على الياهو طلع عينى وكتير قوى اميلات اتسرقت منى كنت حقيقى بزعل عليها قوى مش علشان حاجه علشان اصحابى بس بس فضلت معشش فى الياهوا لغايه موصلت وحده وحده انى بقت معروف بقا ليه اصحاب كتير جدا وبقت اخش اى روم القيلى فيها على لاقل 6 او 7 اصحاب يعرفونى وبيرحبوا بيه بصراحه كنت موهوم بحياتى على نت دا انا حتى فضلت فوق ال3 سنين مابخرجش بره منطقتها هى اجيب حاجه من تحت واطلع تانى لجهازى المهم الحلو فضل لفتره معينه وفعلا حديت اصحابى لقت ناس مصحبانى علشان بينات مثلا ناسه تانيه علشان برامج واميلات ناس تانيه ممكن ان هى تبعنى فى لحظه علشان يكسب بينت عادى انا مابعتبهوش بس حقيقى بنصحه يتعالج البينات مش اجمل حاجه فى الدنيا المهم بعد فتره طويله على الياهوا وكل يوم اقبل مفاجئه جديده من واحد من اصحابى اذا كان بقا خاين او ناقص لدرجه انى تعيبت عملت عمليه تصفيه لصحابى الكويسين والى مش كويسين الى مش كويسين اكتر كان احسن تصرف انى سحبيت نفسى من الياهوا كله ومابقتيش اظهر فى اى روم ولا اى حاجه تجمعنى بحد حياتى كتير حلوه وانا لوحدى احسن من انى اعيش مع اصحاب وكل الى جواهم مصلحيتهم وبس وانه ممكن يبيعك فى لحظه هو حقيقى احنا ليه بينعمل فى بعض كدا Question ........الحاجه لاخيره بقا ودى عنوان رسالتى هو حب نت كتير بسمع البينات والشباب يقولولك مفيش حب نت طيب ده ليه هو انتى لو فضلتى او فضلت مع شخص تانى فتره كبيره قوى ولقتى كل تصرفاته كويسه جدا وانه انسان مستقيم وممتاز ولو ضورنا عليه فى حيتنا الطبيعيه مش هلقيه مشاكيد هحبه مش اكيد هموت واحب لحظاتى معاه مش اكيد هيبقا عندى اغلا الناس وبرده مش اكيد انى عمرى ماهخدعه ولا اجرحه ولا اضيقه ياجمعا والله كل حاجه بيتيجى قداء وقدر دا مكتوبلك انك هتقبله وهتعرفه وهتعشقه وبرده مكتوبلك انك لتكمل معاه اوانك هتنجرح منه او انك هتجرحه او ان الدنيا الى انتا عايش فيها انتا او هو متسمحلكوش انكوا تكملوا مع بعض بس والله حب النت زى الحب الحقيقى بظبط ويمكن كمان احسن منه لانه ممكن يثبيتلك قد ايه البينادم الى انتا بيتحبه هو بيحبك قد ايه هيصونك فى غيابك ولا لا هيفضل معاك ويحول النت لحقيقى ولا لا ............طيب انا هحكلكم قصه صغيره كدا تثبيت صحه كلامى وهى قصه شخصيه عنى يعنى بيتبتدى القصه بعلى الى هو ذى اى شاب دخل على نت يتعرف على بينات يتعرف على دى ويتكلم معاها لغايه ماهى تنام يقوم يلحق غيرها علطول ويكلمها وكلها كانت قصص حب والله وصلت لمره انى دخلت شات كان شات هادى جدا انا دخلت اريح اعصابى من الحرب الى بيعملوها جوا الياهوا

حاطط السماعه على ودنى وبسمع لاغانى الى شغاله والشباب الى بيتتكلم بس كانوا عيال غلسين قوى فضلت اسمعهم لغايه منعست وخلاص بسقط شبكه وبينام على نفسى ومره واحده سمعت صوت بينت فظيع صوت خيالى كان جديد عليه قوى والصوت زى مابيقول بيتكلم عن الحنيه والصدق والحب قدرت اوصف ده كله عن طريق صوتها ومره وحده لقت نفسى بقولها ايه يابيت الصوت ده الله يخربيت عقلك المهم بيتقولى انتا ايه عايز ايه انتا المهم بقولها حقيقى نفسى اتعرف بجد هى رفضت شويه بس فضلت ازن عليها لغايه مخلاص وافقت وكلمتها قعدنا نتكلم مع بعض ونضحك لمده يعنى 7 سعات المهم خلاص خلصنا وكل واحد واخد طبع عن التانى انه غريب شويه يمكن مقبلهوش قبل كدا او فى حاجه غريبه شدينا لبعض المهم تانى يوم لقنا بعض مستنين بعض واتكلمنا يوم ورا يوم وبدات اقولها انا الظاهر عليه بقت بحبك قلتلى ده كمان نفس احساسى بس لو ده حصل مش هينفع حب النت ده حب محبوس مش ممكن انه يفدنا بحاجه وبعدين عمره مهيوصل لنى ابقا ليك او انك ليه المهم روحنا وكان كل حاجه فى دمغنا اننا هنحب بعض غصب عن عنينا وهنشوف هيوصلنا لايه لانبقا حقيقى مع بعض فى يوم من لايام لايما هنفضل فكرين بعض طول حيتنا وعمرنا مهنبقا مع بعض المهم انا لما قلتلها بحبك مكنتيش متاكد انه كان حقيقى او انها جديده عليه بس مش اكتر المهم يوم ورا يوم لقنا بعضنا مع بعض كل يوم كل واحد فينا عارف وحفظ عائله التانى انابجد بقتيش عارف ايه الى بيحصلى ملقتيش فى احساس او حاجه فى الدنيا غير انى اشهد قدام الناس انها سحرتنى بسلوبها وحنيتها وطيبت قلبها حقى هى لعبه معايه كل لادوار دور لام ولاخت والصديقه والحبيبه حبى الى مكنتيش متاكد منه بقا حاجه اكيده وحب جنون كمان المهم الى عايز اعرفهولكم انها وقفت جمبى فى امتحانتى وقفت معايه فى تعبى ووقفت معايه فى كل وقت انا متصورتيش حقيقى انها بنادما دى لازم تكون ملاك المهم انا نسيت انى اقولكم انها من اسكندريه وانا من القاهره الجيزه فى مسافه كبيره قوى مابينا ومع ذلك المسافه مابعددناش عن بعض انا بقت وقتى كله معاها وهى وقتها معايه اتقبلنا كتير جدا وحبينا بعض اكتر بعد متقبلنا واحب اقولكم اننا دلوقتى مخطوبين لبعض وانشاء الله قريب جدا جوزنا عقبلكم كلكم وقدمكم كلكم وقدام العالم كله عايز ابعت رساله من مكانى هنا لصاحبه الرساله ............بحبك..............

يارب يكون مطولتيش عليكم او ازعجتكم ويارب يكون الموضوع عجبكم بس انا عايز اقلكم حاجه انا قول مره فى حياتى اشترك فى موضوع على منتدى لان حقيقى معرفيش بس انا حولت وشكرا ليكم

على ايطاليا
غرام اسكو

انثى
العمل/الترفيه : بفكر فى حــبـــيـــبـــى
الهواية : فـــــى قـلـب حـــبـــيـــبى

مُساهمةموضوع: رد: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالخميس يناير 03, 2008 1:59 pm

Welcome to my brother on the issue and recognizes outstanding effort and the wonderful, but not all girls and Anta travelled all need to girls and young Sabbath LES this to two factors are all Dhaha Mercy Me on the subject once and Munawar Forum Rumisa
https://rumisa.yoo7.com
[][«¥»][]{..italia..}[][

[][«¥»][]{..italia..}[][

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالسبت يناير 05, 2008 11:42 am

Thanks to the passage farao
miss ali italia

miss ali italia

انثى
العمل/الترفيه : اسهر افكر فيك
الهواية : افضل احبك طول عمري

مُساهمةموضوع: رد: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالسبت يناير 05, 2008 1:17 pm

lol! الي من اعشق واحب الي حبيب قلبي الي من ملك قلبي وروحي الي من سهرت له عيناي لكي تتغزل فيه
انا بكمل موضوع علي انا كنت زي علي بالظبط مش مؤمنه بحب النت لحد ماشوفت ابن الحلال بقي غيرلي كل حاجه ف حياتي خلاني احب نفسي واحب الدنيا انا بجد بقول قدام الناس كلها اني هفضل احبة لحد ما اموت
اللي بيقول مفيش حب من ع النت يبقي غلطان لولا اني ابن الحلال شوفته كنت اقول عليه ملاك
انا بعيش بس ف الدنيا دي عشانه هو بس* بتنفس عشان افضل انطق اسمه هو وبس* انا كنت بحب النت جدا دايما كنت ع النت من ساعه ما قابلت ابن الحلال حبيت النت اكتر واكتر عشان هو اللي عرفني بابن الحلال بس بردو مبقتش بقعد ع النت خالص لاني اللي كنت بدور عليه لاقيته واخدته مبقاش له لازمه اني اقعد ع النت
ربنا ما يحرمني منك يا اغلي الناس
http://www.myspace.com/malketitalia
[][«¥»][]{..italia..}[][

[][«¥»][]{..italia..}[][

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالسبت يناير 05, 2008 1:21 pm

شكرا على المرور بس وشكرا لمرورك واشتركك فى المنتدى مخصوص علشانى
__yahoo__
مدير عام المنتدى
__yahoo__

ذكر
العمل/الترفيه : العصابات
الهواية : الانترنت

مُساهمةموضوع: رد: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالسبت يناير 05, 2008 2:37 pm

مشكور يا على على االموضوع بتاعك ومشكور على الردود االحلوة دى
تسلم ايدك يا على يا رب انتا وحبيبك وربنا يتم بخير يا رب

lol! على الموضوع اللى جى lol!

موضووع يستحق التثبيت يا على والله

عدل سابقا من قبل في السبت يناير 05, 2008 2:42 pm عدل 1 مرات
http://360.yahoo.com/my_profile-Pmv1bGIwf6m5j.HjGh4-?cq=1
[][«¥»][]{..italia..}[][

[][«¥»][]{..italia..}[][

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالسبت يناير 05, 2008 2:40 pm

شكرا ياهوا على مرورك على الموضوع ويارب يكون عجبك
روميسا
مدير عام المنتدى
روميسا

انثى
الهواية : ديــــابـــــيــة

مُساهمةموضوع: رد: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالأربعاء يناير 09, 2008 5:47 am

موضوع جميل يا ايطاليا منتظرين الجديد
[][«¥»][]{..italia..}[][

[][«¥»][]{..italia..}[][

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالأربعاء يناير 09, 2008 10:23 am

شكرا لمرورك
amrfox

ذكر
الموقع : https://rumisa.yoo7.com/profile.forum?mode=register&agreed=true
العمل/الترفيه : dfopjk
الهواية : l;';

مُساهمةموضوع: رد: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالخميس يناير 10, 2008 2:34 pm

فعلا موضوع مؤثر جدا Crying or Very sad اشكرك على الموضوع Crying or Very sad الجميل دة يا استاذ على Crying or Very sad Crying or Very sad
https://rumisa.yoo7.com/profile.forum?mode=register&agre
[][«¥»][]{..italia..}[][

[][«¥»][]{..italia..}[][

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالخميس يناير 10, 2008 2:39 pm

ههههههههههههههههههههههههه ماشى ياعم عمرو وشكرا لمرورك على الموضوع ياباشا Wink
روميسا
مدير عام المنتدى
روميسا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالجمعة يناير 11, 2008 5:24 am

اها فعلا مؤثر وشوية وهعيط انا كمان هك هك
[][«¥»][]{..italia..}[][

[][«¥»][]{..italia..}[][

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالإثنين يناير 14, 2008 11:07 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه هك هك وزه بيتعيط ربينا يشفى Very Happy
روميسا
مدير عام المنتدى
روميسا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالثلاثاء يناير 15, 2008 8:26 am

هك هك هك ربنا يسمحك مش هرد عليك Wink
[][«¥»][]{..italia..}[][

[][«¥»][]{..italia..}[][

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالثلاثاء يناير 15, 2008 12:23 pm

انتى زعلانه علشان انك وزه ولا علشان قلت ربينا يشفى ههههههههههههههههههههه على العموم متزعليش خلاص ربينا يشفنى انا خلاص متعيطيش منتا عارفنى مش بحب ازعلك مش كدا Wink ولا انتى عندك راى تانى
روميسا
مدير عام المنتدى
روميسا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالثلاثاء يناير 15, 2008 2:56 pm

تؤتؤ مفيش حد اصلا يقدر يزعلنى يا عـلــــى بركية بقى Wink Rolling Eyes
A H M E D
مشرف القصص والحكايات
مشرف القصص والحكايات

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالثلاثاء يناير 15, 2008 3:09 pm

يا عم انتا بني ادم مانجة وموضوعك نفخ زيك
ومتوجعلناش دماغنا تاني وحياة ابوك
[][«¥»][]{..italia..}[][

[][«¥»][]{..italia..}[][

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حب نــــــــــــــــــــــــــــت   حب نــــــــــــــــــــــــــــت Icon_minitimeالثلاثاء يناير 15, 2008 5:08 pm

ايه ده هو انتا تبعوه ولا ايه وبعدين مالك شيف دمك محروق ليه كدا ياحج لو معجبكش الموضوع مكنيش رديت عليه يا قمر وتتعب نفسك وتيجى لغايه هنا حقيقى تعبت نفسك وانتا بقا متبقاش توجعلى دماغى انا بقا وحيات ابوك فكك tongue

حب نــــــــــــــــــــــــــــت
صفحة 1 من اصل 1